בעלי עסקים שאנחנו פוגשים, מתוסכלים לעיתים קרובות מהתוצאות הדלות של מאמצי השיווק שלהם. החדשות הטובות הן האוצר נמצא ממש מתחת לאף, רק צריך לראות אותו...
''אוהבים נקניקיות''?
הלקוחות שלך קצת פחות.
ולכן האוצר הגדול ביותר שלך הוא...
''אוהבים נקניקיות''?
הלקוחות שלך קצת פחות.
ולכן האוצר הגדול ביותר שלך הוא...
איך אנשי הקריאטיב של FIX הופכים כל תוצר לאוצר?
פילוח – הצוות של FIX יאפיין את קהלי היעד כדי להכיר אותם טוב יותר– על שלל הצרכים, המוטיבציות, תחומי העניין והשפה שהגורה בפיהם.
פענוח – במסגרת פגישת קונספט, נאפיין ונזקק את שאלת מיליון הדולר: מהי ההבטחה הייחודית של העסק שלך?
פיצוח – לאחר שנכיר את הלקוחות הפוטנציאליים מצד אחד ואת ההבטחה הייחודית שלך מהצד השני, נגבש קונספט יצירתי להעברת מסרים שימשכו הרבה יותר תשומת לב.
בקונספט היצירתי נשתמש כדי ליצור מגוון תכנים:
– בחירת שם וסלוגן
– תוכן מושך לאתרים
– תסריט לסרטון וויראלי
– פוסטים ברשתות חברתיות
– זוויות מעניינות לניוזלטרים ולכתבות
– פרסום גרילה
– מיתוג כנסים ותערוכות
– ועוד
אז למה להתפשר על מסרים יבשים?
איך אנשי הקריאטיב של FIX הופכים כל תוצר לאוצר?
פילוח – הצוות של FIX יאפיין את קהלי היעד כדי להכיר אותם טוב יותר– על שלל הצרכים, המוטיבציות, תחומי העניין והשפה שהגורה בפיהם.
פענוח – במסגרת פגישת קונספט, נאפיין ונזקק את שאלת מיליון הדולר: מהי ההבטחה הייחודית של העסק שלך?
פיצוח – לאחר שנכיר את הלקוחות הפוטנציאליים מצד אחד ואת ההבטחה הייחודית שלך מהצד השני, נגבש קונספט יצירתי להעברת מסרים שימשכו הרבה יותר תשומת לב.
בקונספט היצירתי נשתמש כדי ליצור מגוון תכנים:
– בחירת שם וסלוגן
– תוכן מושך לאתרים
– תסריט לסרטון וויראלי
– פוסטים ברשתות חברתיות
– זוויות מעניינות לניוזלטרים ולכתבות
– פרסום גרילה
– מיתוג כנסים ותערוכות
– ועוד
אז למה להתפשר על מסרים יבשים?